کیارش کیارش، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

کیارش زندگی من

برای اولین بار

1390/12/14 11:33
نویسنده : مامان سحر
442 بازدید
اشتراک گذاری

تمام شب راخوابیدم     :   در 2 سالگی

اولین لبخند                  :   در 2 ماهگی کلا زیادنوزادبودی نمی خندیدی وجدی بودی

باصدای بلند خندیدم      :   در 7 ماهگی

یک دور غلت کامل زدی:درشش ماهگی وعمه شیداجون 500 هزارتومان بهت هدیه داد

توانستم با کمک بنشینم : در 8 ماهگی

شروع به خزیدن کردم     :  در آذر ماه 7 ماهگی چهار دست وپا در 22/ 11 /87

اولین کلمه ام را به زبان آوردم :   دد   بابا

برای اولین بار کف زدم    :  دراواخر هفت ماهگی

اولین قدم هیی رابرداشتم :  9/4//88 

اولین باری که یادگرفتم برقصم : دراواخر هشت ماهگی

توانستم آوازبخوانم  : در16 ماهگی

 

چیزهای مورد علاقه من

اسباب باز موردعلاقه من  :  پیچ گوشتی اره چک کش  آبپاش  انواع ماشین  بیل  تفنگ

 بازی موردعلاقه من :  باماشین باسرعت بگازی ودیدن کارتون ودرکل خیلی شیطونی    می کردی  .

کتاب موردعلاقه       :   کتابهای حیوانات شنگول منگول وتودرکل  عاشق کتاب هستی وخوب  گوش می کنی ومن ازاین بابت خیلی خوشحالم .

بهترین دوستان من :  بهشاد آرین رعنا شکیبا وشایگان ایلیا  ودوستان مهدکودک

رنگ های موردعلاقه  :  نارنجی  آبی

 خوراکی موردعلاقه    :  پاستیل  شیرطالبی    سیب   ذرت   عاشق توت فرنگی

 

اولین بیرون رفتن من :

اولین باری که بامامان وبابام رفتم بیرون  :  رفتیم به پارک شادی در 1 ماهگی

 



اولین باری که به باغ وحش رفتم            : در  13 ماهگی

 اولین باری که شام بیرون خوردی :   سیب زمینی سرخ شده با پیتزا خوردی

 اولین باربارعنا به پارک شادی رفتی ودراستخرتوپها بازی کردی وبرات هیجان آوربود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)